tisdag 12 juli 2011

Fel dörrar...

Så äntligen är de igång och bankar och snickrar i vårt lilla förråd. Förhoppningsvis sätter de in fönster under dagen, då kommer de ser mer färdigt ut, även om puts och dörrar saknas. Dörrarna kom äntligen igår. Synd bara att de var transportskadade och i fel design... Rätt färg, men i övrigt inte alls vad vi hade beställt. Suck... Nu verkar det som om vi få använda dem så länge, så beställer Trivselhus nya ytterdörrar till oss. Annars hade vi fått vänta ytterligare 6-8 veckor innan förråd/lekstuga skulle bli klart. Tanken var ju att barnen skulle kunna leka i lekstugan under semestern. Nu blir huset kanske kanske så klart till helgen att vi i vart fall kan börja måla på insidan. Putsen får komma på plats först när de "riktiga" ytterdörrarna har kommit hit, vilket väl först blir någon gång gissningsvis i september.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag ville skicka ett mail till dig egentligen men hittar ingenstans där man kan göra det.
    Jag heter Ulrika & har en dotter på snart 5 månader som precis har fått denna diagnos.

    Världen är upp & ner just nu men det skulle va så himla skönt om man kunde prata med någon som har vart där själv.
    Nu har jag ju sett att det va väldigt länge sedan du skrev någonting här & hoppas att det inte har hänt nånting.

    Hoppas att du ser detta iaf och om du orkar & vill höra av dig. Jag har själv en blogg som jag startade med hänsyn till detta för ett litet tag sen. & du kanske vet bättre hur man kan kontakta via mail eller liknande.

    Med vänliga hälsningar

    SvaraRadera