söndag 6 februari 2011

Feber

Det är märkligt. Det räcker med lite feber för att jag ska känna mig helt ur gängorna. Det är som att få en bekräftelse på att jag faktiskt är sjuk. Antar att jag inte är ensam om att känna så. Knappt en grads förhöjning. Inte jättemycket, men jag känner mig ändå väldigt klen. Förhoppningsvis är det över i morgon. Det var nog tur att jag stannade hemma igår...

Dottern har sovit oroligt i natt också. Både jag och mannen har varit uppe ett flertal tillfällen. Till slut körde vi in hennes säng i vårt sovrum. Det gick precis. Mannen får klättra upp i sängen från sin sida och det blir inga bra lyft av dottern, eftersom det inte riktigt går att få stöd, men sängen går i vart fall in.

Funderar på om det går att flytta på någon av byråerna tillfälligt. Fram tills förrådet är byggt om några månader för då åker de ut dit. Bara för att få lite bättre plats med sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar