onsdag 16 februari 2011

Malmö open

Det har gått en dryg vecka sedan senaste inlägget, men det har varit väldigt händelserika dagar. Fredag-söndag var det Malmö Open och både jag och mannen jobbade som tokar inför tävlingarna. Vårt företag var med och sponsrade ett lag. Kan konstatera att det var galet mycket att göra. Ett tag såg det ut som om allt skulle gå om intet. Jag och mannen bestämde oss för att försöka tänka att vi om några år skulle tänka tillbaka på dessa dagar och le åt den kaos vi befann oss i. Det var svårt att ta kaoset med ett leende, men jag är stolt över att vi faktiskt klarade utmaningarna. Det gick helt enkelt riktigt bra.

Idag har jag och mamma varit på företagsmingel och minglat runt med massor av spännande människor. Har bytt hur många visitkort som helst och fått massor med bra kontakter.

Minstingen är fortfarande förkyld. Hon är snorig och hostig och har varit riktigt gnällig de senaste dagarna. Både jag och mannen har kollat hennes temp vid några tillfällen, men hon har inte någon feber. Ikväll fick hon lite ipren och sedan åkte hon i säng tidigt. Tänkte att det kanske är så att hon sover dåligt pga förkylningen och då hjälper förhoppningsvis lite ipren.

Mannen har varit sjuk i influensan i flera dagar. Han fick feber i lördags mitt under tävlingarna och hade det nog rätt kämpigt.... Att det sedan blev ännu värre i början av veckan är kanske inte så konstigt. Det är först ikväll som han verkar ha kommit tillbaka till sitt gamla jag. Skönt...!

För egen del ska jag lägga mig tidigt, direkt efter att jag skapat detta inlägg. Det har varit många sena kvällar och tidiga mornar de senaste veckorna och det känns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar