tisdag 18 januari 2011

Bristen på träning

Jag hade verkligen tänkt träna efter jobbet idag, så vad händer...? Jag glömmer nyckeln ner till källaren. Vi har ett hyfsat fint gym i källaren på jobbet. Verkligen super, men det krävs nyckel för att komma ner. Nu står väskan kvar och hoppas på ett träningspass i morgon... Jag ska hålla utbildning precis hela dagen, så det kan nog vara en bra idé att släppa fokus på allt annat och bara stirra på roddmaskinens blinkande siffror för en stund.

Jag hade nog mått bra av att träna mer, men jag får bara inte ihop tiden. Det är som om jag har kommit ur min egen rytm. Jag som alltid tidigare har tränat mycket, har bara tränat mindre och mindre sedan barnen kom. Nu är det på sin höjd en gång i veckan.

Är riktigt riktigt trött efter ett par sena kvällar med jobb. Det tar tid att starta upp ett nytt företag och samtidigt som det är väldigt roligt, så tar det också mycket energi. Det är nog tur att det är ganska lugnt på mitt ordinarie jobb just nu. Återstår bara att se hur länge det håller i sig. Troligtvis bara denna veckan...

Mannen sitter och vrålar framför tv:n. Det verkar inte gå så bra på handbollen... Han hurra, vrålar eller suckar beroende på hur det går. Det räcker att lyssna för att höra åt vilket håll det verkar gå för Sverige. Gillar att träna själv (även om jag aldrig verkar få till tiden...), men att titta på sport har aldrig riktigt varit min grej. Det finns så mycket annat jag vill göra hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar