lördag 18 juni 2011

Kalasdags

Idag har jag, en assistent och dottern varit på trevligt barnkalas. Tror dock att dottern kände sig lite utanför. Hon kände inte så många och hade lite svårt emellanåt att hänga med. När alla barnen rusade ut, så tog det ett tag innan jag hade hunnit lyfta ut elrullen ur bilen och dottern hade hamnat i den. Det går ju inte att be alla barn stå stilla och vänta på att även dottern ska bli klar. Det fattar jag också, men jag tyckte ändå lite synd om henne. Försökte vara så snabb det bara gick. Kändes skönt att assistenten var med. På så sätt hade hon alltid någon som var tillsammans med henne. Oavsett, så tror jag att hon hade trevligt. Det såg i vart fall ut så.

Nu ikväll har jag suttit och sytt för en kunds räkning i vårt företag. Vi har fått tag på en sömmerska som är intresserad av att hjälpa oss, men innan hon syr sin första produkt, så vill jag gärna att vi har ett avtal som reglerar tystnadsplikt etc. Förhoppningsvis kan vi ha det på plats i morgon.

Morgondagen är vigd till att fixa med presentationen inför den stora dagen på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar