tisdag 14 juni 2011

Skördefest på dagis

I kväll är det skördefest på dagis med picknick... Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ta med... Borde kanske tänkt på det för länge sedan, men har liksom glömt det hela tiden. Det har varit den där känslan att jag ska bara, sedan ska jag tänka ut något bra. Det är bara det att "jag ska bara" har hamnat på repeat... Om och om igen... Kalla färdigköpta pannkakor...? Är man en dålig mamma då? Antagligen borde jag har lagat något eget, men den tiden och orken finns liksom inte riktigt. Inte heller intresset för den delen... Tycker egentligen om att laga mat, men det ska vara när jag känner att jag helt och hållet kan gå in i matlagningen och få vara själv i köket... Kan konstatera att det inte händer så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar