tisdag 17 mars 2009

Sömn

Båda döttrarna sov bra i natt. Minstingen vaknade som vanligt vid 04.30 för att ammas, men i övrigt var det lugnt och tyst i huset fram tills vid 7-tiden. Istället kunde inte jag sova.... Så himla typiskt. En möjlighet att verkligen få sova ut och så går det inte. Har för mycket tankar i huvudet, för mycket "borden" som ska åtgärdas. Om bara en liten stund kommer vår kontaktperson på assistansbolaget hit för att gå igenom vår ansökan en gång till. Jag känner mig inte nöjd med den och det är mycket som har hänt sedan vi lämnade in den. Av den anledningen ska den kompletteras. Borde nog ha förberett mig lite bättre inför mötet. Har bara inte orkat... Suck... Saknar ändå ett läkarintyg. Är tydligen 3 månaders väntetid för att få igenom dem, så det kommer väl om någon månad. Å andra sidan så lär väl inte F-kassan ta beslut förrän om ytterligare några månader så det är väl inte någon stress antar jag... Vill bara få det ur världen. Går under om vi inte får avlastning snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar