onsdag 4 november 2009

Äntligen internet igen!

Efter att ha varit utan internet i flera veckor, så känns det befriande att det trådlösa fungerar igen. Det har gått att hjälpligt surfa via mannens mobiltelefon, men det förutsätter att han inte använder den. Blir m a o inte så mycket surfande. Bra på sitt sätt, men lite småknöligt samtidigt. Det är faktiskt lite skrämmande hur beroende jag har blivit av datorn! Har t o m funderat på att önska mig en liten nätt dator att ha bredvid sängen, där jag direkt kan skriva när jag kommer på bra formuleringar eller tankar. Måste nog vara lite rubbad...

Ensam hemma med barnen - och båda sover redan! Att minstingen sover är kanske inte så oväntat, men att även dottern sover djupt var en välkommen överaskning. Hon borde vara dödstrött efter de senaste nätterna. Det är nog tur att hon kan sova en timme på dagis mitt på dagen...!

Minstingen är så söt. Hon har blivit så fantastiskt duktig på att gå! Hon försöker springa ibland, men ännu så länge så slutar det bara med att hon tappar balansen och trillar. Det är verkligen ett underverk att få se henne utvecklas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar