lördag 14 november 2009

Mår konstigt igen...

Har känt mig konstig hela dagen. Morgonen började ganska abrupt. Min tur att ha sovmorgon. Vaknade 08.30 med ett ryck och fick för mig att det var vardag och att jag hade försovit mig. Rusade ur sängen medan jag febrilt försökte komma på om jag skulle ha några möten på förmiddagen. Tog ett tag innan jag insåg att det faktiskt var lördag.

Mår lätt illa och känner mig yr. Trots att jag har sovit 10 timmar i natt så var jag så trött vid lunchtid att jag var tvungen att gå och lägga mig och vila i 1,5 timma. Illamåendet och yrseln vill inte riktigt ge vika. Märkligt... Mådde konstigt i onsdags också, men då försvann det på eftermiddagen. Försöker vänta ut det hela.

Kände mig som en myglare på jobbet på torsdagen. Allt kändes bara plötsligt så mycket bättre. Fick en känsla av att vissa kollegor nog trodde att jag drev med dem, att jag bara inte orkade jobba. Jag hoppas att de inte tänkte så, för det var verkligen inte så! Tanken slår mig ibland att smita från ett möte för att det är så tråkigt, men jag skulle aldrig i realiteten göra så. Har för mycket pliktkänsla i mig. På gott och ont.

Ska iväg till min ena syster ikväll. Tror det är bra att ändå åka iväg. Saker och ting blir liksom inte bättre bara för att jag sitter hemma och tycker synd om mig själv. Borde fixa iordning mig, men orkar inte. Kom halvvägs - alltid något. Inte sugen på att göra mig fin. Orkar heller inte vara glad, utan känner mig bara allmänt nedstämd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar