torsdag 2 juli 2009

Miss i ansökan...

Varför missade vi att begära möjligheten att få assistans på natten...? Även om det bara är jour, så att assistenten sover i rummet intill och även om det bara skulle vara en natt i veckan...? Istället har vi förslag på 45 min aktiv tid... varje natt... Vem vill bli anställd med villkoren att det är 45 min uppdelat under natten, men ingen vet hur tiden fördelar sig? Ska vi ringa in personer när dottern vaknar och behöver hjälp...? Kunde inte någon ha informerat oss tidigare i processen?

På sista tiden har dottern vaknat 5-6 ggr varje natt. Känner mig som en zombie... med mörka ringar under ögonen. Hjärnan fungerar inte riktigt.... Orkar inte tänka färdigt hela tankar. Tänk att få en veckas eller bara ett par dagars semester helt själv... Någon annanstans där det inte finns några måsten och jag kan sova 12-15 timmar varje dag.

Själv hemma med barnen och går bara och väntar på att dottern ska somna så att jag också får lägga mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar