lördag 9 oktober 2010

Inflyttningskalas

Borde definitivt gå och lägga mig. Är egentligen helt slut efter att ha haft 7 busiga dagiskompisar till dottern på besök i tre timmar. Klart att tösen ska ha inflyttningskalas för sina gamla dagiskompisar, så att de hittar hit! Tyvärr (eller kanske var det tur...), så fick vi tre återbud.

När barnen gått hem, så kom min ena syster över med sin lilla dotter. Bus igen. Minstingen slocknade snabbt efter att jag lagt henne, men dottern lyckades hålla sig vaken länge! Nu sover hon äntligen och jag sitter vid datorn med ett glas vin och njuter av tystnaden i huset och att få vara uppe helt själv. Mannen är iväg på inflyttningsfest och kommer nog hem ganska sent om jag känner honom rätt.

Hade egentligen tänkt att sy produkter till vårt företag, men orken har inte riktigt infunnit sig. Har i vart fall varit iväg under dagen och köpt in massor med fina tyger, tråd, paljetter, band mm. Får ta ett ryck i morgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar