torsdag 29 oktober 2009

Trött, ledsen och sliten

Vi var på möte på barnhabiliteringen i morse. Trött, ledsen och sliten. Inte bästa förutsättningarna för ett möte. Kommer nästan inte ihåg något från mötet. Försökte fokusera på minstingen för att inte börja gråta. Jobbade hemifrån resterande del av förmiddagen. Kände mig avtrubbad, blev inte mycket gjort. Åkte till jobb vid lunchtid. Ditresan gick bra, men att gå ur bilen var en kraftansträngning. Varför är näsdukarna slut när de behövs som mest? Borde sätta ihop en checklista att använda för att kolla av innehållet i handväskan. Medge att det hade varit praktiskt! Dioder som lyser upp väskan på insidan hade också varit en bra idé... Någon som är sugen på att vidareutveckla?

På kvällen var jag helt slut. Åkte ändå iväg på bokklubbsmöte. Mannen tyckte jag skulle ringa och säga att jag var sjuk, men ville ändå iväg. Saker och ting blir ju inte bättre av att jag är hemma och koncentrerar mig på min egen sorg. På så sätt är nog jobbet en räddning. Det är som en frizon där jag tvingas tänka på annat. Skönt! Måste vara tungt för föräldrar som enkom arbetar som assistent för sina barn.

Precis hemkommen från bokklubben. Vill bara sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar