lördag 26 juni 2010

Midsommar

Midsommar spenderades här hemma tillsammans med mannens kusin med familj. Verkligen trevligt! Deras två barn är precis jämnåriga med våra. Faktum är att de lekte så mycket att dottern var tvungen att lägga sig och vila. Därmed missade hon dans kring stången. Jag erbjöd mig att vara hemma med henne när hon sov. Hon sov i två timmar och vaknade bara några minuter innan de andra kom tillbaka.

Det var helt underbart att få vara själv i huset. Att få städa undan lite efter lunchen för att ha ett kök redo för mer stök när de andra kom tillbaka. :o) Det är sällan det blir den typen av pauser när man har gäster, men jag uppskattar verkligen dem.

Minstingen lyckades få feber mitt i allt firande. Inte hög, men tillräckligt för att hon skulle bli lite gnällig. Jag hoppas att hon är frisk tills på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar