torsdag 23 september 2010

Tidig morgon

Minstingen vaknade tidigt i morse. Riktigt tidigt. 05.15.... Så tidigt brukar hon aldrig vakna, men idag gjorde hon det. Vet inte om hon kände på sig att jag verkligen hade behövt den där sista timmans sömn... Just nu känns det okej, men ikväll kommer jag nog vara helt borta av trötthet. Suck... Ser så oerhört fram emot helgen. Så trött som jag var igår var det länge sedan jag var. Hade massor jag hade tänkt att göra, men hjärnan ville inte fungera och allt tog dubbelt så lång tid som det brukar.

Kom i vart fall iväg på ett träningspass igår. Det känns att jag tränar för lite. Har kondition som ligger på minus. Förhoppningsvis blir det ändring nu när jag har skaffat löparskor. Ska bara komma iväg och springa också. Kanske löpbandet på jobbet....?

Idag är det deadline för projektet på jobbet. Ska bli skönt att bli klar med det. Måste hinna med att förbereda inför utbildningen i morgon bitti också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar