söndag 6 september 2009

Att ta hand om sig själv

Har mått konstigt de senaste dagarna. Kan inte riktigt förklara, men känner mig yr, tung i huvudet och mår lätt illa. Mer eller mindre konstant trött och emellanåt svårt att koncentrera mig. Inte som om jag är på väg att bli sjuk, utan mer som en psykisk utmattning. Borde nog ta hand om mig själv mer, men det är svårt att få tiden att gå ihop.

Idag tog vi hand om varandra genom att åka iväg på SPA med RBU. 5 timmar bara jag och mannen. Först var det fantastiskt god lunch, därefter ett par timmar i deras relaxavdelning med bubbelpool. I rummet intill fanns två pooler. 25 min ryggmassage och 25 min ansiktsbehandling senare var det dags att åka hem. Avslappnad, men i ärlighetens namn mådde jag pyton... Undrar om det är ackumulerad sömnbrist i kombination med massagen som nog löste upp både en och två muskelknutor.

Mår fortfarande lite konstigt, fast det kan nog lika gärna bero på lätt stress över att jag behöver gå upp paniktidigt i morgon bitti. Ska på kurs och flyget går redan 06.30... Jäsp... Mannen kommer snart hem med dottern, som varit hos sin farmor. Så fort de är hemma och jag fått krama om dottern, så ska jag kasta mig i sängen. Har gjort i ordning mig själv så långt det går och jag tror att jag har packat allt...

1 kommentar:

  1. Var rädd om dig och håll ut! Tänker på dig....

    SvaraRadera