tisdag 2 mars 2010

Underbara träning!

Precis hemkommen efter ett pass boxning. Det är verkligen skönt att få slå av sig och ta ut sig ordentligt. Vet inte om det egentligen är bästa träningen. Är ibland helt slut i musklerna dagen efter, men det är få träningsformer som jag uppskattar så mycket som boxningen. Boxningsklubben har precis flyttat till nya lokaler och det var minst sagt provisoriskt och kallt... Jättekallt! Tränaren gjorde vad hon kunde för att vi skulle hålla igång precis hela tiden. Det var nog bra för att inte bli kall, men jag gissar att träningsvärken kommer på köpet...

Mannen passade på att sticka iväg på bio direkt när jag kom hem. Han är verkligen värd det! Tror att det har varit väl mycket för honom också på sista tiden. Jag hoppas att filmen är bra och att dottern inte vaknar för många gånger innan han kommer hem... Normalt sett tar han alla pass under kvällen efter att jag har lagt mig - och många gånger även resterande del av natten.

Ska försöka lägga mig i hyfsad tid ikväll. Minstingen vaknade kl 02.30 i natt och tyckte att 02.50 var en lagom tid för att först dricka välling och sedan få ny blöja... Jäsp! Som tur var så accepterade hon att lägga sig direkt efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar