torsdag 8 april 2010

Facebook och dagkirurgen

Tack alla ni som hörde mitt rop om hjälp på FB och som i sin tur har försökt leta efter potentiella assistenter! Idag gick en ny annons ut. En 70% tjänst och en på 95%. Kanske, kanske... Får se vad som trillar in.

Dottern och mannen var på dagkirurgen på sjukhuset idag för att göra en formgjuten näsmask. Först fasta. Sedan lite lite vatten, men inte efter kl 8. Tanken var att hon skulle bli sövd vid 10-tiden, men de ville att vi skulle vara på plats kl 9 utifall att de kom igång tidigare. Istället blev hon inte sövd förrän kl 11.30. Det är sällan dottern säger att hon är hungrig, men i förmiddags sa hon vid flera tillfällen att hon var hungrig. Mannen uppskattade att hon var sövd i 5-10 minuter, så det gick verkligen snabbt! Som belöning fick hon leka i lekterapin ett tag innan de åkte hem. Hon har verkligen fastnat för lekterapin. Ibland vill hon inte till dagis, utan tycker vi kan åka till sjukhuset och vara på lekterapin istället. Antar att ett bättre betyg än så kan ett barnsjukhus knappast få!

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för assistenterna!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen det funkar med den formgjutna. Jag jobbar nämligen själv som assistent och flickan jag jobbar hos har en sådan sen flera år tillbaka och det har alltid funkat bra, så jag håller mina tummar för er att det ska gå bra för er tjej när ni får den!

    SvaraRadera